Příjem a průběh překladatelských zakázek
1. Telefonický nebo elektronický kontakt – zadání, termín vyhotovení, cena.
2. Údaje zadavatele – jméno, adresa /sídlo/, osobní nebo firemní údaje.
3. Potvrzení zakázky, včetně termínu vyhotovení a cenové kalkulace.
4. Odeslání vyhotoveného překladu.
5. Fakturace a úhrada.
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
Kontaktujte mne formou e-mailové zprávy nebo telefonicky na uvedených kontaktech.
- Elektronickou poštu kontroluji několikrát denně, a proto na příchozí zprávy reaguji zpravidla do 2 hodin.
- V případě zakázky většího objemu nebo dlouhodobější spolupráce doporučuji uzavřít smlouvu o překladu.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
Potřebujete-li vyhotovit skutečně kvalitní překlad, v přijatelném termínu, uveďte následující informace:
- téma překladu
- rozsah a formát výchozího textu (počet stránek, dokument v souboru word, případně pdf.)
- termín vyhotovení, případně jiné požadavky
Zjednodušíte a urychlíte přijetí zakázky a realizaci překladu.